gemiddelde
waardering
8.3
Uitleg over de gemiddelde waardering van Chapman Events:

De gemiddelde waardering van Chapman Events is opgebouwd uit de (som van alle klantenwaarderingen) / (het aantal klantenwaarderingen).

Chap News

Insights Discovery
Insights Discovery
Datum: 27 jul. 2011
De Do Good, Feel Good actie van buro Lens (Liselotte Waterbeek & Suzanne van Dooren) leverde een fraai in het oog springend artikel op in de Alkmaarse Courant. In ruil voor 2 goede daden toonde de profs in persoonlijke groei hun maatschappelijk hart, en na een zorgvuldige selectie mocht het Chapman Events team kosteloos een waardevolle workshop ondergaan. Dit als dank voor onze inzet bij evenementen voor o.a. Stichting DaDa. Een zeer welkom geschenk !

Goed zo Junguh

Liselotte & Suzanne onderwierpen ons aan het Insights Discovery® systeem, welke is gebaseerd op het werk van Carl Gustav Jung. Ieder mens is uniek, bepaalde diep gewortelde psychologische voorkeuren kleuren onze kijk op situaties. Onze gedragingen die hieruit voortkomen bepalen vaak de wijze waarop we communiceren, samenwerken, leidinggeven etc.

De psychologie van zelfinzicht
Nog steeds zijn we verbaasd over hoe nauwkeurig de uitgereikte profielschetsen waren. Slechts 25 vragen waren er voor nodig om tot een feest der herkenning op 3 bladzijdes te komen. En passant werd ook nog even de blinde vlek onthuld en werd er aan team productiviteit gewerkt. Met gepaste trots hier 2 pagina's uit het document. Aan de zwakke punten wordt nog gewerkt, ik schuil me heel handig achter het feit dat er persoonlijk profiel op het voorblad staat.

Yellow & Green Chapman Events Team
Vandaag direct resultaat; mijn inbox is fleurig gekleurd en bijgewerkt, de actielijsten gestructureerd en er zijn goede afspraken gemaakt over het verbeteren van de planning. Kristel blijkt namelijk zacht groen te zijn (de Coodinerende Supporter), iets wat ik eigenlijk al wist, getuige dit krantenartikel en ik blijk, enigszins tot mijn verbazing, een Motiverende Inspirator (geel) te zijn. Een prima combinatie !

Jacobi-Jungiaanse Wiel

Afstemmen en verbinding maken..
Al onze successen hangen samen met relaties. We hebben ons dan ook tot doel gesteld om ons veel meer te focussen op lange termijn relaties met onze klanten en toeleveranciers. Liselotte & Suzanne gaven ons bruikbare tips om gedragsstijlen te herkennen en hiervan de waarde in te zien, ook bij anderen, want in onze branche is het effectief inspelen op de behoefte van de klant een van de belangrijkste peilers.

Read the .... manual
Sinds kort heb ik dus een handleiding. Een welkom document voor o.a. mijn collega's schat ik zo in, even observeren, boekje erbij, bladeren, heeft hij een goede of slechte dag, inschatting maken en er valt opeens prima op mijn tempo met mij te werken. En hopelijk word ik ook bedrevener in het lezen van lichaamstaal, want soms zit het mij dagen dwars als ik tijdens een concept presentatie iemand niet begrijp of meekrijg.

Ongekend, deze open deur, maar zeker de moeite waard om doorheen te stappen. Wie weet zullen de nieuw verkregen inzichten in mijzelf ertoe leiden dat ik succesvoller kan zijn in interacties met klanten, collega's, vrienden en familie.
share
tell