gemiddelde
waardering
8.3
Uitleg over de gemiddelde waardering van Chapman Events:

De gemiddelde waardering van Chapman Events is opgebouwd uit de (som van alle klantenwaarderingen) / (het aantal klantenwaarderingen).

Chap News

Mijn Bedrijf is Top met Herman den Blijker
Mijn Bedrijf is Top met Herman den Blijker
Datum: 11 jul. 2012

Hospitality Events, leuk en leerzaam
Klant- en servicegericht handelen en denken is iets wat medewerkers moeten voelen en beleven om er naar te kunnen handelen. Onze Hospitality Events nemen u mee in deze beleving en laat u ervaren wat specifieke service betekent, waarom klantgericht denken een must is en dat excellente service inderdaad toegevoegde waarde geeft.

Doen is geloven !
In dit nieuwe concept wordt gewerkt vanuit de gedachte dat van alle sectoren in Nederland, de horecasector het beste weet hoe je een klant zou moeten benaderen. In een geselecteerd restaurant zullen de medewerkers alle facetten van het runnen van een restaurant doorlopen. Door deze aanpak zal het echte 'klantdenken' moeten postvatten in de organisatie, doen is geloven! Uw klanten bezorgt u s'avonds een overgetelijke avond en u krijgt als organisatie een unieke kans om u te profileren.   

Benchmarken
Wij dagen u uit om eens een kijkje in onze keuken te nemen en uw dienstverlening te benchmarken met de gastvrijheidssector: een sector waar het leveren van kwalitatief hoogwaardige diensten het bestaansrecht van het bedrijf betekent.

Sleutel tot succes
Durft u de uitdaging aan te gaan? In onze vormen de ervaringen uit de gastvrijheidsector de sleutel tot een succesvolle verbetering van attitude jegens klanten. Principes die van toepassing zijn op gastvrijheid in de horeca, zijn ook van toepassing op service in andere sectoren. Mijn Bedrijf is Top is een concept waarmee u de bovengenoemde doelen kunt realiseren. Wij informeren u graag verder, bel ons voor een afspraak (072) 507 27 45.

Mijn Bedrijf is Top is een samenwerking met Hospitality Event.

share
tell